Jump to content
  1. LFSPro Ads

Trabalho - Vendedor


Guest

Recommended Posts

Como todos sabemos, na maioria dos lugares (na verdade em todos) que vendem algo, existem pessoas que estão ali trabalhando para Vender coisas para outras pessoas, no LFSPRO existem lugares e trabalhos que podem precisar de um Vendedor, Drogas poderia ser um traficante, no hospital talvez um médico para vender seus planos de saúde, um vendedor de carros, porem, com esses trabalhadores, podem ser que tenham um beneficio a mais ou a menos com seus produtos, mas também mandando a insim nos locais de venda, caso não tenha nenhum vendedor por perto, algum comprador e revendedor de carros seria bom, e para o hospital também, fornecedor de arma, drogas

Edited by Victor_777
Link to comment

 

9 hours ago, Moretti said:

Cara o Loi ja me disse que terá profissões de máfia mais ao especificamente quais no total serão 15 profissões adicionadas em geral na próxima atualização;

taporra td isso, vlw pela resposta

 

Link to comment
  • Administrator
20 hours ago, Moretti said:

Cara o Loi ja me disse que terá profissões de máfia mais ao especificamente quais no total serão 15 profissões adicionadas em geral na próxima atualização;

It's not 15. It's 11. And I didn't get Victor's idea here. I will be glad if someone could translate to me.

Link to comment
On 19/01/2018 at 12:17 AM, Victor_777 said:

Como todos sabemos, na maioria dos lugares (na verdade em todos) que vendem algo, existem pessoas que estão ali trabalhando para Vender coisas para outras pessoas, no LFSPRO existem lugares e trabalhos que podem precisar de um Vendedor, Drogas poderia ser um traficante, no hospital talvez um médico para vender seus planos de saúde, um vendedor de carros, porem, com esses trabalhadores, podem ser que tenham um beneficio a mais ou a menos com seus produtos, mas também mandando a insim nos locais de venda, caso não tenha nenhum vendedor por perto, algum comprador e revendedor de carros seria bom, e para o hospital também, fornecedor de arma, drogas

Ajeita um pouco esse texto aí man, não entendi nada. '-'

Link to comment
3 hours ago, Negan said:

It's not 15. It's 11. And I didn't get Victor's idea here. I will be glad if someone could translate to me.

 

In fact neither I understood very well more basically he meant that as they are packages that are placed in the car each package would take a few seconds to be ready for delivery

sorry for text size

Edited by Moretti
Link to comment
3 hours ago, Negan said:

It's not 15. It's 11. And I didn't get Victor's idea here. I will be glad if someone could translate to me.

 

3 hours ago, Negan said:

It's not 15. It's 11. And I didn't get Victor's idea here. I will be glad if someone could translate to me.

In addition to setting up some professions such as car salesman, health plan seller, drug dealer

Link to comment
  • Administrator

Basically, you need to produce to sell. Otherwise, does not make sense to have someone selling things for the insim and receiving for nothing.

On new insim, for example, drugs will be based on players production. Insim will produce just a small amount to keep a stock above 0, but to have a good amount of drugs in Pablito, players will need to produce and sell to him (Pablito). Then, Pablito will sell to consumers. Stocks will affect price, similar to real economy.

Maybe is something cool to have players selling cars, medics at hospital and so on, but we need a lot of players for it. And don't forget we just have 40 slots on track.

Link to comment
  • Negan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...