Jump to content
  1. LFSPro Ads

Uma chance, desculpas :'(


Guest

Recommended Posts

Olá administradores do LFSPro recentemente fui banido por 30 dias se não me engano, sim, já fiz um apelo no dia que fui banido, venho a fazer este outro apelo para me desbanirem mais cedo, tenho consciência do que fiz, e do que causei ao servidor, e creio que já aprendi minha lição, Os servidores que se encontram presentes nós ensina a conviver com certos tipos de pessoas desde brasileiros, até chineses, uma diversidades de etnias e classes sociais dentro do servidor, só que lá nenhuma dessas coisas são aplicadas, seja você rico ou não, você será apenas mais um se não fizer a diferença, eu tenho em mente isso, que o LFSPro, ensina a conviver com todos os tipos de pessoas, e quem não obedecer essas regras e proibido, foi o meu caso, ofendi jogadores, não sabia quem eram eles, oque eram capazes de fazer, mas mesmo assim eu errei em ofender esses jogadores, as vezes eu olho minhas atitudes e penso 'Eu fui tão delinquente no que eu fiz.'

Estou de férias desde do dia 26, fui banido dia 30 estou praticamente 3 semanas sem jogar no cruise, pois era o único que eu jogava, pois meu computador/desktop não e uma configuração tão boa, configuração de 2003/2005, então eu faço milagres para rodar LFS, mas mesmo assim eu continuo tentando.

Obrigado equipe do LFSPro se puderem me desbanir mais cedo agradecerei eternamente, mas se não puderem serei grato do mesmo jeito. Obrigado e desculpas!

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

''Tradução: GOOGLE TRADUTOR'' --------------- ''Translation: GOOGLE TRANSLATOR''

 

Hello LFSPro administrators recently I was banned for 30 days if I am not mistaken, yes, I have already made an appeal the day I was banned, I am making another appeal to be removed earlier, I am aware of what I did, and what I did to server, and I believe I have already learned my lesson. The servers that are present teach us to live with certain types of people from Brazilians to Chinese, a diversity of ethnicities and social classes inside the server, but none of these things are applied there , whether you are rich or not, you will only be one more if you do not make a difference, I have in mind this, that LFSPro, teaches to live with all kinds of people, and who does not obey these rules and is prohibited, was mine In case, I offended players, I did not know who they were, what they were capable of, but even so I was wrong to offend these players, sometimes I look at my actions and think 'I was so delinquent in what I did.'

I have been on vacation since the 26th, I was banned on the 30th, I am practically 3 weeks without playing on the cruise, because it was the only one I played, because my computer / desktop is not as good a configuration as the 2003/2005 configuration, so I do miracles to run LFS, but still I keep trying.

Thank you LFSPro team if you could let me out sooner, I'll thank you forever, but if you can not thank me anyway. Thanks and apologies!

Link to comment
  • Negan locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...